Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Indexaciones:
  • Políticas
    • Políticas sobre ética en publicación
    • open access policy
    • Políticas sobre plagio
    • Políticas de preservación
  • Peer review process
  • Tarifas de publicación
  • Derechos de Autor y licencia
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 1 (2025): January - July

Vol. 5 No. 1 (2025): January - July

					View Vol. 5 No. 1 (2025): January - July
Published: 2025-01-01

ARTICULOS

  • Report on the Results of the Survey on the Graduate Profile 2023 of Students in the Professional Degree Program in Primary Education and Intercultural Bilingual Education (Curricular Plan 2017-2021)

    Fredy Quispe Victoria, Hugo Mendoza Ramos, Judith Amaranta Huiza Soto
    01 - 11
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Citizenship Training in Secondary Education: Approaches and Methodologies

    Eva Teodora Soto Sullca
    12 - 18
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Andean Cosmovision And Biodiversity In The Community Of Sarhua, Ayacucho – Peru

    Luisa Nely Chumbe Esquivel
    20 - 26
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • From Idea to Topic and from Topic to Title: Four Steps for Constructing Research Titles from a Quantitative Approach.

    Fredy Quispe Victoria
    27 - 43
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Artificial Intelligence (Ai) In University Teaching: Obstacles And Opportunities For Educational Innovation

    Edward Faustino Loayza-Maturrano
    44 - 51
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Artificial Intelligence (Ai) In University Teaching: Obstacles And Opportunities For Educational Innovation

    Wiliam Zaravia Valladolid
    52 - 59
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Esquema

Esquema de artículo científico

Redes

/Llimpi

/Llimpi

/Llimpi 

General:

  ISSN en linea: 2961-2438   

  DOI: 10.54943/lree. 

Indización

Certificado de Adhesión

Buscadores

Open Access

Language

  • English
  • Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Browse

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

Llimpi Revista Electrónica de Educación está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento - 4.0 Internacional.
Universidad Nacional de Huancavelica :::... Facultad de Ciencias de la Educación
Jr. Victoria Garma Nº 330 y Jr. Hipólito Unánue Nº 209 - Huancavelica - Perú
+51 971 332 042
llimpi@unh.edu.pe
ISSN (EN LÍNEA): 2961-2438
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.