Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

Llimpi

  • Current
  • Archives
  • Indexaciones:
  • Políticas
    • Políticas sobre ética en publicación
    • open access policy
    • Políticas sobre plagio
    • Políticas de preservación
  • Peer review process
  • Tarifas de publicación
  • Derechos de Autor y licencia
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search

Current Issue

Vol. 5 No. 2 (2025): July - December
					View Vol. 5 No. 2 (2025): July - December
Published: 2025-07-02

ARTICULOS

  • Attitudes of Early Childhood Teachers Toward the Care of Diverse Learners: The Case of Students with Special Educational Needs in Huancavelica.

    Gianela Peña Barreto
    01 - 09
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • The Importance of Tenderness in Andean Social Contexts Affected by Poverty

    Fredy Fernando Rodríguez, Antonieta Del Pilar Uriol Alva
    10 - 16
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • The Importance of Ethnomathematics in Andean Communities

    Jean Carlos Mallco Gayo
    17 - 23
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Disquisitions on language studies: New investigative pathways

    Edward Faustino Loayza-Maturrano
    24 - 40
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Relationship between the Haku Wiñay project and the quality of life of beneficiary households in rural areas of Huancavelica

    Deysi Melisa Poma Ccora
    41 - 47
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • School Well-being Management and Its Relationship with Levels of Violence among Students at a Girls' Educational Institution in Huancavelica

    Cristian Diego Castillo Crisóstomo
    48 - 53
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Links between Critical Thinking and Disposition toward Research in Future Teachers at a Pedagogical Institute in Ica

    Guillermo Romaní Pillpe, Keila Soledad Macedo Inca
    54 - 62
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
View All Issues

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Esquema

Esquema de artículo científico

Redes

/Llimpi

/Llimpi

/Llimpi 

General:

  ISSN en linea: 2961-2438   

  DOI: 10.54943/lree. 

Indización

Certificado de Adhesión

Buscadores

Open Access

Language

  • English
  • Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Browse

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

Llimpi Revista Electrónica de Educación está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento - 4.0 Internacional.
Universidad Nacional de Huancavelica :::... Facultad de Ciencias de la Educación
Jr. Victoria Garma Nº 330 y Jr. Hipólito Unánue Nº 209 - Huancavelica - Perú
+51 971 332 042
llimpi@unh.edu.pe
ISSN (EN LÍNEA): 2961-2438
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.