Vol. 8 (2017): Enero - Diciembre
Current
Avisos
INDIZACIONES
Archives
Políticas
Política de acceso abierto
Políticas sobre ética en publicación
Políticas de preservación
Políticas sobre plagio
Derechos de Autor y licencia
Proceso de evaluación por pares
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Vol. 8 (2017)
Published December 7, 2017
Enero - Diciembre
ARTICULOS
Luigi Najarro Alcócer, Cintya Gonzales Hernández
01 - 07
Characteristics of the dominant epistemological model of proportionality in secondary educationtextbooks
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Flaviano Armando Zenteno Ruiz, Armando Isaías Carhuachin Marcelo, Tito Armando Rivera Espinoza, Guillermo Gamarra Astuhuaman
08 - 13
Methodological and didactic model for the development of mathematical reasoning
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Lizardo Chachi Montes, Mariella Salcedo Núñez, Zaida Olinda Pumacayo Sánchez, Ale Núñez Haydeé Aurelia
14 - 22
Child labor in a village community in a rural area of Peru
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Ana Rojas Quinto
23 - 29
The 3Rs technique and environmental attitudes in children of an educational institution - Huancavelica
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Cerapio Quintanilla, Adriana Gewerc, Fernando Fraga
30 - 39
APOS theories and constructionism in the analysis of the understanding of the fraction concept
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Albert Paco Gracía, Jemmy Paitan Ccorpa
40 - 57
Mediation of GeoGebra in the learning of areas of parallelograms in students of the 4th grade of secondary education
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here